pirmdiena, 2012. gada 8. oktobris

Slingošanas nedēļa 2012 "Turpinot tradīcijas"

Slingošanas nedēļa Latvijā sākas jau šodien, ar atklāšanu plkst.16:00 Mani Slingi salonā Pārslas ielā 3/5, Āgenskalnā, tiek solīta tēja un klinģeris, un Aija Apsīte stāstīts par to kā vecāki visā Eiropā nēsāja savus mazuļus un kā pasaulē parādījās ratiņi!
Ja mana mazā meitene būs ar mieru laicīgi pamest bērnudārza smilšu kasti, varbūt es pat šodien uz noslēguma sarunām paspēšu:)! Pataupiet gabaliņu klinģera!
Kā ierasts visi pasākumi slingošanas nedēļā ir bezmaksas!Manuprāt tā ir lieliska iespēja paralēli daudz jaunai un daudzpusīgai informācijai par slingošanas lietām, satikt citas līdzīgi domājošas māmiņas, apmainīties ar pieredzi un vienkārši jauki pavadīt laiku.

Slingošanas nedēļas pilnu programmu var atrast TE.
Ja vien es varētu, tad noteikti apmeklētu deju nodarbību "Dejas slingos"(10.oktobrī), lai gan mana meitene noteikti nebūtu ar mieru vairs sēdēt slingā, bet dancotu pati:)
Un vēl es noteikti gribētu būt jaukā pēcpusdienas baudīšanā gastropabā "Cydonia" 12.oktobrī...
..un vispār jau arī visos parējos pasākumos.
šogad tas gan paliks statusā gribētu
Lai citiem ir iespēja arī būt un baudīt visus pasākumus!

Slingošanas nedēļas pasākumus šogad atbalsta arī Ekovirtuve (Rīgā,Rūpniecības iela 11), kas katram vecākam, kurš dosies pusdienot ar savu mazuli slingā, pie pusdienām dāvinās mazu dāvaniņu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru