pirmdiena, 2011. gada 28. marts

Cepurīte ar puķi garšīgās krāsās

Atļāvos pasapņot par saldām, smaržīgām avenēm jūlijā saulainā izcirtumā, un zemenēm ar putukrējumu - un tas viss tika ietamborēts cepurītē, kas mazajai cerams derēs ne tikai vēl šajā pavasarī, bet arī vēl rudenī, jaukām atmiņām par brīnišķīgi pavadītu vasaru.
Pēc šī visa manas nāsis jau kairina salda aveņu smarža, meža zemenīšu aromāts un šķiet, ka uz mēles kūst putukrējums ar zemenēm, un saulē sakarsusi iesauļota āda smaržo pēc vasaras svelmes....
...bet cepurīte pavisam silta, silta:) Tika izmantots atlikušaias tumšsarkanās(laikam ķiršsarkanās) dzijas pārpalikums no ausu sildītājiem un bezpirkstaiņiem, piekombinējot rozā dzijas, kas jau ilgu laiku glabājās maišelī, īsti neatrodot pielietojumu. Tikai "pliks"rozā man nu tā...ne īpaši, bet šis salikums man pašai patīk! Jo izskatās garšīgi! Šķiet mazajai arī, jo bija gatava papozēt ar cepuri galvā(šoreiz gan istabā, jo iesnu, klepus un temperatūras dēļ kādas dienas ievērojam mājas režīmu).
 Izdevās pat neliela fotosesija...
Cepures tamborēšanas vadlīnijas ņemtas no šejienes un mazliet pamainītas pa manam (lai iegūtu nepieciešamo izmēru un  izdabātu dažām manām iegribām pamēģināt vienu citu rakstu), bet puķe atrasta DROPS Design.
Varētu jau ļoti ātri iztamborēt, ja vien es reizes piecas vismaz nebūtu pa kādai rindai ārdījusi, jo te nepatika, kā lielums veidojas, te atkal ne gluži tā rakstu biju iedomājusies un tamlīdzīgi.... bet galā esmu tikusi. Nākamā noteikti taptu vienā vakarā, tikai zinu, ka netaps... Nav manā dabā kaut ko vēl tādu pašu cakot(izņemot 2 viena pāra zeķes vai cimdus:D) Un dikti daudz laika aizņem pārdomas par labākā raksta un labākā krāsu salikuma izvēli. Reizēm pati uz sevi par to dusmojos, taču - lai jau - vismaz katra lieta ir unikāla:):);)

9 komentāri:

  1. fantastisks skaistums, krāsas burvīgas. Ļoti, ļoti skaista cepurīte.
    Vai Tu, lūdzu, man kā diletantam nepateiktu priekšā, kā to burvīgo rakstu tamborē (no tā angliskā apraksta neko nesaprotu)

    AtbildētDzēst
  2. Mmm, tiešām dikti garrrdi izskatās, un dūdai arī piestāv!

    AtbildētDzēst
  3. Tiešām ļoti skaista cepurīte izdevusies, un mazā peciņa izskatās pēc odziņas :))
    Un Tu tik jauki esi aprakstījusi mežu, odziņas un tās smaržas...man pēkšņi tik ļoti sagribējās zaļumos...un lai ir vasara...!!!

    AtbildētDzēst
  4. Cepurīte ļoti jauka, gribas pašai piemērīt, bet tavs rakstītais...mmmmm, tiešām jūtas, ka dabas dvēsele iekšā snauž!

    AtbildētDzēst
  5. pievienojos -ļoti SKAISTS darbiņš!

    AtbildētDzēst
  6. ak dievs ik skaisti :)))) man ar uzreiz sagribējās savai pekai ;)

    AtbildētDzēst
  7. Inese - man liekas, ka tev ar' īpašumā ir tāda grāmata "380 TAMBORĒJUMA RAKSTU", pamatā tiek izmantots 22.lpp. atrodamais raksts nr.15, pa vidu vēl mēģināju kaut ko no 64.lpp. raksta nr.96, bet nosacīti, jo man lielākoties vēdeklīši ar 5 stabiņiem, tā es improvizēju.(grāmatu sameklēju, kad cepurīte bija jau līdz pusei gatava:D)
    Bet pie tā apraksta, uz kuru ir saite, ir arī saite uz video "Tutorial", gan labročiem, gan kreiļiem piedevām. Es to aprakstu, ja godīgi, pat nelasīju, tik nosēdos pie datora ar diegu un tamboradatu un cepurītes sākumu tamborēju kā videopamācībā.

    AtbildētDzēst
  8. paldies - jā, jau uzmeklēju grāmatu :D
    Man tieši tas 64 lpp. rakstiņš iepatikās, īpaši ka vēl pa krāsiņām sadalīts...
    Es tamborēšanā esmu izteikts brīvmākslinieks, tāpēc kaut arī grāmata ir pa rokai, es tajā itin nemaz neorientējos :))) Bet jau ieraugu jau kaut ko gatavu un smuku, tad gan sāku interesēties par rakstiem :D

    AtbildētDzēst