ceturtdiena, 2011. gada 29. decembris

Pašgatavotas dāvanas Ziemassvētkos. MAN!

Aizvadītajos svētkos nebija garlaicīgi nekādā ziņā!
Saņēmu daudz mīļu un sirsnīgu dāvanu, arī pati dāvināju savām rokām tapušās(par tām vēl būs ieraksts Griezes dienasgrāmatā).
Bet ar pāris saņemtajām dāvanām noteikti gribu padalīties, gan tamdēļ, ka ļoti skaistas, gan tamdēļ, ka pašu rokām darinātas.
Tā nu mana rotu kolekcija Ziemassvētkos papildinājās ar ļoti jauku brošu un 2 pāriem burvīgu auskaru:
 

un krāsu toņi mani mīļākie:)

Bet Vidzemes pusē pirms lielajiem vējiem paspēja arī mazmazdrusciņ sniedziņš būt - vismas uz eglītes meklēšanu mežā un mazās eglītes rotāšanu pagalmā:
Bet pēc tam atkal kā pavasarī, pat zālīte zaļa


5 komentāri:

  1. Es gribētu pateikt lielu paldies Lapo Micro Finance, kurš man deva aizdevumu par manu slimības bērna ārstēšanu. Es esmu tik priecīgs es satiku Lapo šodien, sazinieties ar viņiem pa e-pastu, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums: Lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laba diena no šīs puses, esmu Flora Skotas kundze, privāta aizdevuma aizdevējs. Mēs piedāvājam steidzamus Ziemassvētku aizdevumus un personīgos aizdevumus gada beigu svinībām. tāpēc izmanto šo iespēju tagad!!! ja jūs interesē steidzams aizdevums jebkādu finansiālu iemeslu dēļ, nevilcinieties sazināties ar mums pa (flora_scott@outlook.com), lai iegūtu plašāku informāciju par šo aizdevuma darījumu.

      Ar cieņu
      Floras kundze

      Dzēst
  2. Sveiki, puiši, es tikai vēlos ieteikt labu aizdevuma uzņēmumu, kurā es saņēmu ātro aizdevumu USD 46 000,00 pa e-pastu, kur es meklēju aizdevumu, lai samaksātu savus rēķinus/parādus un turpinātu dzīvi, tad draugs man iedeva informāciju par šo uzņēmumu, ar kuru es sazinājos. izmantojot šo saziņas e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  3. HELLO Loan Offer Alert For Everyone! Are you financially down and you need an urgent credit/financial assistance? Or are you in need of a loan to start-up/increase your business or buy your dream house. GET YOUR INSTANT LOAN APPROVAL 100% GUARANTEED TODAY NO MATTER YOUR CREDIT SCORE. WhatsApp:+447535135409 Email: Libertyprivatefunding@yahoo.com , they are Reliable, Fast in communication and Trusted.

    AtbildētDzēst
  4. BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    AtbildētDzēst