sestdiena, 2011. gada 5. februāris

Tējas krūžu paliknīši mūsmājām

Pirms apmēram mēneša jau dalījos ar tējošanas paliknīšiem, ko darināju dāvināšanai.
Bet tās krāsas mani iedvesmoja, un tā kā dzijas vēl bija atlicis, tad tapa komplektiņš arī tējošanai mūsmājās:) Tapšanas procesā gan pavīdēja doma, ka arī šo varētu kādam iedāvāt, tomēr pašai dikti mīļš likās;)
Pat kaķim šķita gana pievilcīgi un piedienīgi viņa kažokam. Jāatzīst, ka mincis tiešām reti kāpj uz galda(un uz virtuves galda nekad!) un vēl retāk apmetas tur uz kādu mirkli atpūtai(lasīt - miegam) vai pārdomām.

Par kādu saulainu lietu mūsmājās vairāk!

5 komentāri:

  1. patiešām dikti saulaini, uz tējošanu pavedinoši :)
    Kāds jauks mincis Tev - man jāatvainojas, bet tur kur ir minči, viss pārējais manā uztverē nokļūst otrā plānā :)))

    AtbildētDzēst
  2. ļoti skaistas krāsas! man jāpievienojas Inesei-uzreiz vispirms kaķis iekrīt acīs... Grieze, lūdzu ienāc mana blogā pēc mana PALDIES!

    AtbildētDzēst
  3. Skaisti, pavasarīgi paliktnīši! Un minkāns ļoti skaists - kā oglīte.:)))

    AtbildētDzēst
  4. PAldies, paldies par labiem vārdiem!
    Jāāāā mincis mums ir labais - melns un spīdīgs, tik tamdēļ diezko labas bildes nesanāk:)
    Un paldies, Irēn, par Tavu, PALDIES!

    AtbildētDzēst
  5. Krāsas ir burvīgas...uzreiz jūtams pavasara spirgtums gaisā...

    AtbildētDzēst