ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Filca putni

Bija pāris šobrīd diezgan izplatīti un savā ziņā par modes lietu uzskatīti rokdarbošanās veidi, par kuriem domāju - to nu gan man nav vajadzības darīt, to es nedarīšu, man pietiek ar adīšanu un tamborēšanu. Tie BIJA filcēšana un dekupāža.
Tagad paliek dekupāža, jo filcēšana pati pie manis atnāk sīkiem solīšiem vien, sīkiem solīšiem...

Pirms gandrīz nedēļas man ierādīja, kā no vilnas kārsuma izveidot jaukas, filcētas bumbiņas, izmantojot vai nu filcēšanas adatu vai ūdeni, ziepes un savas plaukstas(tā laikam saucas slapjā filcēšana) Patika, jau patika, bet tā kā savas filcēšanas adatas nebija(un pagaidām vēl arī nav), nodomāju, ka bija jau labi pamēģināt, bet, lai paliek citiem kur izpausties...

Nākamais solītis. Vakar manā rīcībā nonāca dažas loksnes pabieza filca, no kurām apsolījos izgriezt figūriņas dekoriem.



 Nekas sarežģīts jau nav, tikai jāizgriež fiigūriņas. Bet es protu visu sarežģīt.
Meklējot iedvesmu  internetā aizrāvos vienā dikti jaukā lapā: http://lilfishstudios.blogspot.com/
Netīši nonācu tādā bilžu skatīšanas režīmā un visas bildes bija tik iedvesmojošas!!!
Tad nu vienkārši izgriezto filca figūriņu vietā man tapa pāris (pagaidām) jauku putniņu:


 ...un galu galā, sāku jau meklēt, kur iegādāties filcēšanas adatas, jo šķiet, ka varētu spārniņus vai citas krāsas pakrūtīti šādiem čivinatājiem veikli arī uzfilcēt vai iefilcēt...


Šie mani spārnaiņi papildinās kādu rotaļlietu - dekoru, kad būs gatavs, tad padalīšos ar rezultātu.
Bet ārā nu sākusies ziema. Derēru atcerēties arī par mazajiem spārnotajiem draugiem aiz loga un ierīkot barotavu vai iztīrīt jau esošo un papildināt ar gardiem krājumiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru