ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

Dāvanu atrādīšananās

Ziemassvētki ar vēderpriekiem, dāvināšanas un davānu saņemšanas priekiem un visādiem citādiem sniegotiem un gaišiem priekiem ir pagājuši. Un ir piedzīvoti arī Ziemassvētku brīnumi(na man tieši, bet vienalga ļoti priecē), kas drusciņ cerēti  un brīnumainā kārtā piepildījušies (lai gan neesmu no tiem ļaužiem, kas regulāri iegriežas baznīcā, ticu, ka šoreiz kāds palūdza un Dieviņš uzklausīja:)
Tad nu varu ļaut atrādīties arī Ziemassvētku brīnum-dāvanām, gan manis gatavotām un dāvātām, gan  citām pasū rokām darinātām un manis priecīgi saņemtām.

Ziemassvētku Brīnuma dāvana, kas no manis ceļoja pie Zaļās Pandiņmeitenes (un man par prieku laicīgi arī sasniedza), lai sasildītu gan nosalušas rokas, gan sirsniņu - balti, silti bezpirkstainīši. Bildēju gan pirms vēl biju pievienojusi tiem vienu pavasarīgi draisku taureni :D, bet to var aplūkot pie Pandiņmeitenes

Savai mazajai pekai nespēju neuzcakot vēl vienu siltu micīti,

kā arī iedāvāju Ģimenes Šūpuļa Ziemassvētku labdarības tirdziņā iegūto žirafīti

Lai  gan žirafīte ir visādu brīnumjauku rotaļlietiņu šuvējas Janas, nevis manu roku darinājums(kā daži mani radiņi automātiski pieņem, bet tik kvalitatīvas lietas es diez vai kaut kad iemācīšos uzšūt), dikti gribēju palielīties, ka mazajai tāda nu ir īpašumā, un var viņu knibināt, ņurcīt un arī zelēt.
 Bet no vecvecmammas mazā saņēma jaunas, siltas zeķītes, pagaidām jau vēl drusku pa lielu, bet tās pekas jau tik ātri aug...

 Arī man rūķi dāvanas nebija aizmirsuši. Ziemassvētku Brīnuma pārsteigums pie manis ieradās jau kādu nedēļu pirms svētkiem, bet es cietos, cietos un audzināju raksturu un no pasta atnesto paciņu vēru vaļā tikai pašā Ziemassvētku vakarā, un saņēmu tiešām jauku pārsteigumu no Spaariites


Kurā iekšā bija vēl vairāki pārsteigumi...

Un vēl saņēmu jauki zaļu šallīti, ko savām rokām tapojusi (cik noprotu, tā ir apmēram kā adīšana uz grābekļa) mana māsīca. Nu dikti piestāv gan zaļajam slingam, gan pārējiem maniem zaļajiem aksesuāriem. Un meitiņai ar patīk:) vismaz pozēja labprāt... bet tie bumbuļi ir jau oriģināli no dzijas...


Bet mūsu draugi svētkos saņēma mūsumājas virtuvē kādā naktī pirms Ziemassvētkiem galvenā pavārrūķa rokām vārītas 4 veidu karameles, man bij ļauts tik pie iesaiņošanas piedalīties...


un vēl...Tik tagad attapos, ka pāris manu darinājumu svētkos kādu iepriecēja, bet es neiedomāju tos iemūžināt foto...

2 komentāri: